Rendszerüzenet

Property Market Kft.

A Market Csoport ingatlanfejlesztésre szakosodott leányvállalata.

> Property Market Kft. > PROJEKT MENEDZSER
architect structure pinacle

PROJEKT MENEDZSER

Szeretnél Budapest egyik legmeghatározóbb ingatlanfejlesztőjénél dolgozni? Hosszú távon tervezel? Egy kiváló csapat részeként dolgoznál olyan munkakörnyezetben, amiről eddig csak álmodtál? Akkor Te vagy a mi emberünk!
Csatlakozz hozzánk
PROJEKT MENEDZSER
pozícióba.

Feladatok

A MUNKATÁRS FELADATAI:

  • projekt adminisztráció (szerződéses struktúrák kialakítása, tervezési programok összeállítása, ajánlatkérők, megrendelők, szerződések önálló összeállítása, egyeztetése, döntés előkészítő anyag elkészítése, beruházás-lebonyolítók, műszaki ellenőrök és egyéb külső szakértők irányítása, az általuk késztendő írásos anyagok ellenőrzése)
  • projekt ütemtervek kidolgozása, betartatása, kontrollálása
  • projekt adatbázis kezelés (szerződés nyilvántartó kezelés, projektek műszaki részének teljes adminisztrációja, archiválása…)
  • az Iroda- és hotel senior fejlesztő támogatása
  • tervpályáztatás, koncepció-, engedélyezési- és kiviteli tervdokumentáció készíttetése, tervezőkkel való kapcsolattartás
  • fővállalkozói tevékenység koordinálása, ellenőrzése, kivitelezés műszaki felügyelete közvetlenül, illetve a beruházás-lebonyolítón és műszaki ellenőrön keresztül
  • átadási dokumentációk összeállítása a projekt team közreműködésével, átadás-átvétel lebonyolítása, a lebonyolítás felügyelete
  • rendszeres riportolás, szükség esetén, vagy kérésre írásos jelentés megfogalmazása, a fejlesztésekkel kapcsolatos jelentések, javaslatok megfogalmazása

Elvárások

MUNKAKÖR TELJESKÖRŰ ELLÁTÁSHOZ SZÜKSÉGES VÉGZETTSÉG, TAPASZTALAT:

  • iskolai végzettség: felsőfokú
  • szakképzettség: építőipari
  • speciális szakmai ismeretek: irodafejlesztésben, költségvetés készítésben, projektmenedzsmentben szerzett tapasztalat, közgazdasági ismeretek előnyt jelentenek
  • szakmai tapasztalat, gyakorlat: 5 év szakirányú tapasztalat fejlesztési- és projektmenedzsment területeken, önálló projektek vezetése
  • számítógépes ismeret: MS Office, digitális formátumú tervek kezelése;
  • nyelvismeret: magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • gépjárművezetői engedély: 1 évnél régebben megszerzett „B” kategóriás jogosítvány

 

SZOFT KOMPETENCIÁK:

  • szisztematikus problémamegoldás és elemzés
  • jó ítélőképesség
  • tervezés és szervezés
  • eredmény-és sikerorientált személyiség
  • minőségközpontúság
  • szabályok, eljárások betartása
  • ügyfélközpontúság
  • integritás
  • folyamatos tanulás
  • tárgyalókészség
  • konfliktuskezelés
  • kooperatív személyiség
  • monotonitástűrő, stressz tűrő képesség
  • precizitás
  • írásbeli és szóbeli kommunikáció

Amit nyújtunk

Végül, de nem utolsósorban, miért is jó nálunk dolgozni?

  • modern, nívós munkakörnyezetben és fiatal, dinamikus csapat
  • nem csupán munkát, hanem fejlődési lehetőséget is biztosítunk
  • versenyképes juttatási csomag
  • határozatlan idejű munkaszerződést kínálunk

A(z) market oldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépén tárolódnak.